Zlata nagrada EFFIE za akcijo Lekadol® plus C

22. 1. 2009

Lek, član skupine Sandoz, je na 4. slovenskem festivalu komunikacijske učinkovitosti EFFIE v kategoriji Potrošni izdelki – drugo za oglaševalsko akcijo Lekadol plus C, prijazen do želodca, prijazen do srca, vitamina C veliko ima, prejel zlato nagrado. Skupno je bilo podeljenih osem nagrad. “Nagrada nam pomeni zelo veliko, saj smo dobili potrditev, da smo pravilno izbrali kreativno, komunikacijsko in medijsko strategijo,” sta povedali Irena Lukančič in Suzana Novak, ki sta skupaj s sodelavci zaslužni za uspeh.

Nagrado za učinkovitost komuniciranja Effie, ki jo Slovenska oglaševalska zbornica podeljuje vsako drugo leto, so v četrtek, 22. januarja, v Ljubljani podelili že četrtič. Zlati Effie so letos prejele tri tržno komunikacijske akcije, prav tako so tri akcije prejele srebrno nagrado, z bronom pa sta bili nagrajeni dve. Zlato nagrado je prejel Lek za akcijo Lekadol plus C, prijazen do želodca, prijazen do srca, vitamina C veliko ima, ki jo je prijavila agencija Original. Zlato nagrado Effie sta si prislužila še Radenska z Radenska Naturelle – Pravoda in Simobil z akcijo Vsi smo malo Orto.

“V oglaševalski akciji zdravila Lekadol plus C, v kategoriji zdravil pri prehladu in gripi, smo prek množičnih medijev želeli v dveh letih vrednostno povečati prodajo in pridobiti tržni delež ter povečati prepoznavnost Lekadola plus C kot varnega zdravila pri prehladu in gripi, ne samo za želodec, temveč tudi za srce. Poleg tega naj bi Lekadol plus C prek akcije postal “družinsko” zdravilo že ob prvih znakih prehlada ali gripe. Zaradi močno konkurenčnega okolja smo se odločili za idejno zasnovo, v kateri jasno poudarjamo konkurenčne prednosti zdravila Lekadol plus C. Nosilni slogan “Prijazen do želodca, prijazen do srca, vitamina C veliko ima” je uspešno utrl pot Lekadolu plus C do želenih ciljev,” je povedala Irena Lukančič, vodja blagovne znamke Lekadol. “Želeli smo se umestiti drugače od konkurenčnih zdravil ter v komunikacijo tega segmenta vnesti nekaj svežega, kreativno močnega in edinstvenega; nekaj, kar lahko podpiše le Lekadol plus C.”

Suzana Novak, vodja Tržnega komuniciranja v Lekovi enoti Zdravila brez recepta: “Nagrada Effie je edina nagrada v Sloveniji, ki je podeljena za učinkovitost komuniciranja. To pomeni, da so, s pravo oceno tržne priložnosti, pravilno izbrano kreativno, komunikacijsko in medijsko strategijo, zastavljeni cilji preseženi. Zlata nagrada za akcijo Lekadol plus C nam pomeni zelo veliko, saj smo dobili potrditev, da je bila izbrana rešitev prava. Zlati Effie je še dodatna potrditev, da smo v zelo konkurenčnem okolju zdravil proti prehladu in gripi dosegli izjemne rezultate in da je komunikacija Lekadola plus C kot varnega in učinkovitega zdravila pri prehladu in gripi pravilna.”

Za nagrade Effie 2008 so se lahko potegovale komunikacijske akcije, ki so potekale med 1. septembrom 2006 in 31. avgustom 2008. Med 27 prijavljenimi akcijami, kar je največje število prijavljenih primerov do sedaj, je prvostopenjska žirija izbrala 13 finalistov, izmed katerih je drugostopenjska žirija nagradila osem dokazano najbolj učinkovitih prijavljenih tržno komunikacijskih akcij. Na podlagi jasno opredeljenih mednarodnih kriterijev se je strokovna žirija pri ocenjevanju osredotočila predvsem na metodologijo akcije, njeno strategijo, kreativo in poslovne rezultate, z vidika komunikacijskega, marketinškega in poslovnega vidika.

O Lekadolu plus C
Blagovna znamka Lekadol je na slovenskem trgu zdravil že od leta 1992. V letu 2000 se je znotraj blagovne znamke Lekadol tabletam in sirupu Lekadol pridružil še Lekadol plus C. Lekadol plus C je zdravilo brez recepta v obliki zrnc za pripravo toplega napitka in je namenjeno lajšanju težav pri gripi in prehladu. Zrnca vsebujejo učinkovino paracetamol, ki lajša bolečine (glavobol, bolečine v mišicah in sklepih in bolečine v grlu) ter znižuje povišano telesno temperaturo, in vitamin C, ki povečuje telesno odpornost. Zdravilo je pakirano v dveh velikostih, in sicer v embalaži z 10 in 20 vrečkami (na trg smo jo uvedli januarja 2008).

Uspešne blagovne znamke
Lek, član skupine Sandoz, je že v preteklih letih prejel številne nagrade za oglase Lekovih blagovnih znamk:

  • leta 2002 je Lek za akcijo Lekadol plus C prejel srebrno nagrado za učinkovitost oglaševanja na prvem slovenskem festivalu komunikacijske učinkovitosti – EFFIE,
  • leta 2004 je Lek za akcijo Angal, dvojna pomoč za vneto grlo prejel bronasto nagrado EFFIE
  • leta 2007 je Lek v Ruski federaciji prejel nagrado Superbrand za Immunal in Persen
  • leta 2007 je Lek v Sloveniji prejel nagrado Trusted brand za blagovno znamo Lekadol v dveh kategorijah: kategoriji protibolečinskih tablet in v kategoriji tablet za prehlad in gripo
  • leta 2007 je Lek v Sloveniji prejel nagrado Superbrand za Lek in Persen
  • leta 2008 je Lek v Sloveniji prejel nagrado Trusted brand za blagovno znamo Lekadol v dveh kategorijah: kategoriji protibolečinskih tablet in v kategoriji tablet za prehlad in gripo
  • leta 2008 je Lek prejel v Sloveniji nagrado Superbrand za Lekadol in Persen


TV Oglasa za Lekadol plus C:

* * *

Lek, član skupine Sandoz, je eden od stebrov vodilne globalne generične družbe Sandoz. Deluje kot globalni razvojni center za izdelke in tehnologije, kot globalni proizvodni center za učinkovine in zdravila, kot kompetenčni center za razvoj vertikalno integriranih izdelkov, kot kompetenčni center Sandoza na področju razvoja in proizvodnje biofarmacevtskih izdelkov in kot center oskrbe za trge SVE, JVE in SND, prodaje Slovenije ter prodajnih storitev za globalne Sandozove trge. Lekovo poslovanje sledi viziji in strategiji Sandoza postati vodilni svetovni generični proizvajalec. V Leku je več kot 3.000 zaposlenih. Podrobnejše informacije so na voljo na http://www.lek.si.

Sandoz, divizija skupine Novartis, je vodilna družba na svetu na področju generičnih zdravil, ki ponuja široko paleto kakovostnih, cenovno dostopnih zdravil, ki niso več zaščitena s patenti. Sandoz ima v svojem portfelju več kot 950 učinkovin in prodaja svoja zdravila v več kot 130 državah. Med njegove ključne skupine zdravil sodijo antibiotiki, zdravila za bolezni in motnje osrednjega živčevja ter zdravila za prebavila, srce in ožilje in različne hormonske terapije. Poleg teh zdravil, Sandoz razvija, proizvaja in trži tudi farmacevtske in biotehnološke učinkovine ter zdravila za zdravljenje vnetij. Poleg močne organske rasti v zadnjih letih je Sandoz izvršil tudi vrsto združitev, vključno z družbami Lek (Slovenija), Sabex (Kanada), Hexal (Nemčija) and EonLabs (ZDA). V letu 2007 je imel Sandoz okoli 23.000 zaposlenih po vsem svetu in je dosegel prodajo v višini 7.2 milijarde ameriških dolarjev.

Novartis AG ponuja rešitve za varovanje zdravja, ki izpolnjujejo vedno večje potrebe bolnikov in družbe. Usmerjen je samo na področja rasti pri varovanju zdravja in za čim boljše izpolnjevanje potreb ponuja zelo raznoliko paleto zdravil: inovativna zdravila, cenovno ugodna generična zdravila, preventivna cepiva in diagnostična sredstva in izdelke za zdravje potrošnikov. Novartis je edina družba, ki je na vodilnem mestu na teh področjih. V letu 2007 so družbe v skupini Novartis (brez upoštevanja odprodaj v letu 2007) dosegle čisti prihodek od prodaje v višini 38,1 milijarde ameriških dolarjev in čisti dobiček 6,5 milijard ameriških dolarjev. Približno 6,4 milijarde ameriških dolarjev je bilo vloženih v raziskave in razvoj. Skupina Novartis ima sedež v Baslu v Švici, v njenih članicah, ki poslujejo v več kot 140 državah po vsem svetu, pa je zaposlenih približno 98,200 ljudi. Za dodatne informacije obiščite spletno stran http://www.novartis.com.

* * *

V sporočilu za javnost so izjave in napovedi o Lekovem poslovanju v prihodnje. Napovedi obsegajo ocene, oblikovane na podlagi vseh informacij, ki jih imamo trenutno na voljo. Če bi se izkazalo, da so predvidevanja teh napovedi nezanesljiva, bi bili lahko dejanski rezultati poslovanja drugačni od pričakovanih.

- konec -

Za dodatne informacije se, prosim, obrnite na:

Katarino Klemenc Dinjaški

Korporativno komuniciranje

Lek farmacevtska družba d. d.

telefon: 01 580 22 43

telefaks: 01 580 24 32

komuniciranje.lek@sandoz.com