Novartisov mednarodni BioCamp o pomenu globalnega razvoja in raziskav za izpolnjevanje potreb bolnikov na razvijajočih se trgih

  • Na mednarodnem BioCampu se je na sedežu Novartisa v Baslu v Švici zbralo 60 univerzitetnih študentov iz 21 držav in regij, med njimi tudi dva predstavnika Slovenije.
  • Dinamični program BioCampa omogoča študentom vpogled v novosti na področju znanosti in poslovnih priložnosti.
  • Novartisov predsednik uprave poudarja prednost globalne družbe in raznolik zdravstveni portfelj za potrebe bolnikov na razvijajočih se trgih.
29. 8. 2012

Novartis v teh dneh ponovno gosti mednarodni biotehnološki kampus BioCamp, tridnevni seminar, ki združuje strokovnjake s področja biotehnologije in poslovnega sveta ter 60 izbranih študentov z vodilnih mednarodnih univerz iz 21 držav in regij. Letošnji Novartisov BioCamp poudarja povečan dostop do zdravstvene oskrbe, pomen raziskav in razvoja na razvijajočih se trgih ter kako inovativni pristop družbe širi Novartisov globalni doseg na področju kliničnega razvoja.

»Slovenijo na letošnjem BioCampu, svetovnem srečanju najobetavnejših mladih talentov s področja naravoslovja in poslovnih ved, zastopata Daliborka Dušanič in Miha Kosmač. Naša predstavnika sta se izkazala kot najboljša že na Regijskem BioCampu, ki ga vsako pomlad organiziramo v Sloveniji za študente sedmih držav v naši regiji. Tudi na Regijskem BioCampu z roko v roki nastopata znanost in posel, mladost in modrost, vse z namenom nadaljnje rasti stroke, kariernih dosežkov posameznika in dostopnosti varnih in učinkovitih zdravil čim večjemu številu bolnikov. Regijski BioCamp pa se je izkazal tudi kot odlična priprava za vstop v svetovno elito najambicioznejših, saj se Daliborka in Miha odlično znajdeta in aktivno sodelujeta s kolegi z vsega sveta na Novartisovem BioCampu,« je povedala dr. Darja Ferčej Temeljotov, vodja nenehnih izboljšav v Sandozovem Razvojnem centru Slovenija in predsednica organizacijskega odbora Regijskega BioCampa.

Novartis nadaljuje s svojo zavezanostjo za trajnostne naložbe v raziskave in razvoj z namenom razvoja tarčnih terapij, ki bi lahko spremenile zdravniško prakso in bolnikom omogočile najboljše zdravljenje. To je še posebej vidno v pristopu družbe na razvijajočih se trgih, ki predstavljajo pomemben sektor za Novartisove inovacije in klinični razvoj.

Novartis je vodilna farmacevtska družba na razvijajočih se trgih, pri čemer je v letu 2011 na največjih šestih razvijajočih se trgih ustvarila 10 % neto prodaje skupine. To podpira z izbranimi naložbami v inovacije, infrastrukturo in kadre za širitev Novartisove prisotnosti na Kitajskem, v Braziliji, Rusiji in Indiji ter v drugih ciljnih državah.

»Pospeševanje rasti na razvijajočih se trgih dopolnjuje našo prisotnost v Evropi in Severni Ameriki ter je ključno za doseganje dolgoročne vizije naše družbe,« je povedal Joseph Jimenez, predsednik uprave Novartisa. »Tesno poslovno sodelovanje z lokalnimi izvajalci zdravstvenih storitev izboljša oskrbo bolnikov ter dostopnost na razvitih in razvijajočih se trgih. Upamo, da nas bodo študenti BioCampa povedli v prihodnost, kjer bodo bolniki po vsem svetu deležni optimalne oskrbe.«

Od prvega BioCampa leta 2004 je Novartis gostil več kot 500 najboljših podiplomskih študentov. Študente sta letos med drugim nagovorila Rolf M. Zinkernagel, dr. med., prejemnik Nobelove nagrade in član Novartisovega sveta direktorjev, in prof. Susan Gasser, direktorica inštituta Friedrich Miescher za biomedicinske raziskave. Udeleženci BioCampa so se srečali tudi z Novartisovimi znanstveniki in vodstvenimi delavci, ki oblikujejo pristop družbe na področju razvoja zdravil, in se seznanili s prodornimi novimi zdravili, namenjenimi obravnavi neizpolnjenih zdravstvenih potreb bolnikov. Program je zasnovan tako, da študentom pomaga pri razumevanju trendov in izzivov na področju biotehnologije in drugih naravoslovnih znanosti, obenem pa predavatelji s študenti delijo poslovne izkušnje o ustanavljanju in vodenju biotehnološkega podjetja.

Novartis se zavzema, da bi bili bolniki deležni koristi novih zdravil v najkrajšem možnem času. To zagotavlja s hitrejšim razvojem, vključevanjem novih trgov v klinične teste ter sodelovanjem z akademiki in vladnimi institucijami na področju novih tehnologij. V prizadevanju, da postane vodilna družba na področju zdravstvenih inovacij, Novartis spodbuja kombinacijo družbene odgovornosti in podjetništva za oskrbo bolnikov na razvijajočih se trgih in drugje po svetu.

O BioCampu

Biocamp, ki se je prvič odvijal pred devetimi leti na Tajvanu, je kmalu prerasel v mednarodni forum, namenjen najboljšim študentom iz znanstvene in poslovne sfere. Namenjen je učenju, izmenjavi idej in timskemu delu v hitrem tekmovalnem poslovnem okolju. BioCamp so v preteklih letih gostili v Tokiu, Hong Kongu in Cambridgeu v ameriški zvezni državi Massachusetts, današnji forum pa je že tretji mednarodni BioCamp, ki se odvija v Baslu v Švici, v najsodobnejšem okolju globalnega sedeža Novartisa.

* * *

Lek, član skupine Sandoz, je eden od stebrov druge največje generične farmacevtske družbe na svetu. Deluje kot globalni razvojni center za izdelke in tehnologije, kot globalni proizvodni center za učinkovine in zdravila, kot kompetenčni center za razvoj vertikalno integriranih izdelkov, kot kompetenčni center Sandoza pri razvoju in proizvodnji biofarmacevtskih izdelkov in kot center oskrbe za trge Srednje in Vzhodne Evrope, Jugovzhodne Evrope in SND ter trži in prodaja Sandozove izdelke v Sloveniji. Podrobnejše informacije so na voljo na http://www.lek.si.

Sandoz, divizija skupine Novartis, je vodilna generična farmacevtska družba na svetu in ponuja široko paleto visoko kakovostnih, cenovno dostopnih izdelkov, ki niso več zaščiteni z veljavnimi in iztožljivimi patenti. Sandoz ima v svojem portfelju okrog 1000 učinkovin in prodaja svoja zdravila v več kot 130 državah. Med njegove ključne skupine izdelkov sodijo zdravila za srčno-žilne bolezni, antiinfektivi, zdravila za bolezni in motnje osrednjega živčevja, zdravila za bolezni prebavil, onkološka zdravila, zdravila za bolezni dihal ter zdravila za bolezni krvi in krvotvornih organov. Poleg teh zdravil Sandoz razvija, proizvaja in trži tudi farmacevtske in biotehnološke zdravilne učinkovine. V zadnjih letih je Sandoz zaznamovala močna organska rast, izvršil pa je tudi vrsto združitev, vključno z družbami Lek (Slovenija), Sabex (Kanada), Hexal (Nemčija), Eon Labs (ZDA), EBEWE Pharma (Avstrija) in Oriel Therapeutics (ZDA). V letu 2011 je Sandoz po svetu zaposloval več kot 24.000 sodelavcev (ekvivalenti polnega delovnega časa) in dosegel neto letno prodajo v višini 9,5 milijarde ameriških dolarjev. Za dodatne informacije obiščite spletno stran www.sandoz.com.
Sandoz je na Twitterju. Sledite @Sandoz_global na http://twitter.com/sandoz.

Novartis ponuja rešitve za varovanje zdravja, ki izpolnjujejo vedno večje potrebe bolnikov in družbe. Novartis s sedežem v Baslu v Švici ponuja zelo raznoliko paleto zdravil, s katerimi zadovoljuje te potrebe: inovativna zdravila, izdelke za zdravje oči, cenovno ugodna generična zdravila, preventivna cepiva, diagnostična sredstva in izdelke za zdravje potrošnikov in veterinarske izdelke. Novartis je edina družba, ki je na vodilnem mestu na teh področjih. V letu 2011 so družbe v skupini Novartis dosegle prihodek od prodaje v višini 58,6 milijarde ameriških dolarjev, približno 9,6 milijarde ameriških dolarjev (9,2 milijarde ameriških dolarjev brez stroškov slabitve in amortizacije) je bilo vloženih v raziskave in razvoj. Skupina Novartis v svojih družbah, ki poslujejo v več kot 140 državah po vsem svetu, zaposluje približno 124.000 ljudi. Za dodatne informacije obiščite spletno stran www.novartis.com.
Novartis je na Twitterju. Sledite @Novartis na http://twitter.com/novartis.

* * *

V sporočilu za javnost so izjave in napovedi o Lekovem poslovanju v prihodnje. Napovedi obsegajo ocene, oblikovane na podlagi vseh informacij, ki jih imamo trenutno na voljo. Če bi se izkazalo, da so predvidevanja teh napovedi nezanesljiva, bi bili lahko dejanski rezultati poslovanja drugačni od pričakovanih.

- konec -

Za dodatne informacije se obrnite na:
Katarina Klemenc
Korporativno komuniciranje
Lek farmacevtska družba d. d.
telefon: (01) 580 22 43
telefaks: (01) 580 24 32
komuniciranje.lek@sandoz.com