Lekadol ponovno potrjuje zaupanje potrošnikov

1. 10. 2009

Lekadol je že tretjič zapored prejel priznanje Trusted brand, in sicer v kategorijah protibolečinskih tablet in tablet za lajšanje prehlada. Lekadol tako potrjuje, da je zaupanja vredna slovenska blagovna znamka, ki je na našem trgu prisotna že več kot 20 let. “Potrebe bolnikov so vedno v središču naših prizadevanj, zato je potrditev zaupanja najpomembnejše priznanje našemu delu in hkrati motivacija za nadaljnji razvoj,” pravi Tatjana Klančnik Breznikar, direktorica za zdravila brez recepta v Leku.

Lekadol je že vrsto let med najbolj prepoznavnimi Lekovimi blagovnimi znamkami, saj je njegova prepoznavnost v ciljni skupini skoraj 100-odstotna. Že več kot 20 let nastaja pod budnim očesom Lekovih strokovnjakov – v razvoju, kjer so Lekadol razvili z lastnim znanjem, na sodobni, visokotehnološki proizvodni liniji, v kontroli kakovosti in v drugih strokovnih službah. “Prepričani smo, da izraženo zaupanje potrošnikov temelji prav na strokovnosti, ki zagotavlja, da je Lekadol že več kot dve desetletji učinkovito, varno in kakovostno zdravilo, ki lajša različne bolečine in prehladne ter virozne tegobe,” poudarja Tatjana Klančnik Breznikar in dodaja, da imajo bolniki tudi možnost izbire, saj so Lekadol tablete na voljo v treh oblikah – klasična, filmsko obložene tablete in Lekadol direkt, poleg tega je tu še Lekadol plus C.

V Leku kot družbeno odgovornem podjetju pridobljeno zaupanje potrošnikov vedno znova potrjujejo z različnimi dejavnostmi. Tako so letos prav z Lekadolom v sodelovanju z Europo Donno izvedli akcijo osveščanja žensk o samopregledovanju dojk za zgodnje odkrivanje raka dojk. V ta namen je 1.200 lekarniških farmacevtk in farmacevtov po vsej Sloveniji nosilo Lekadolovo majico “ZaUPANJE čutim”, ki je ponazarjala, kako lahko ženska enostavno sama opravi pregled dojk.

Poleg tega so bile v lekarnah na voljo posebne zloženke s predstavitvijo samopregledovanja dojk, v nekaterih lekarnah pa so predstavnice Europe Donne prikazovale potek samopregledovanja na modelu dojke.

O Trusted brand

Trusted Brand, ki jo v Evropi izvaja revija Reader’s Digest, je ena največjih evropskih raziskav o odnosu potrošnikov do izdelkov in storitev široke potrošnje. Poteka v 16 državah in vključuje prek 23.000 anketirancev. V Sloveniji jo je letos izvedel neodvisni inštitut za raziskavo medijev Mediana, na vprašalnik pa je odgovarjalo 951 potrošnikov. Ključni namen raziskave je odkriti, katerim blagovnim znamkam evropski potrošniki najbolj zaupajo in kako ocenjujejo znamke po posameznih izdelčnih kategorijah. Pri ocenjevanju izdelkov in storitev sta najbolj pomembna dva kriterija, in sicer kakovost in osebna izkušnja potrošnikov, odgovarjanje pa poteka na način spontanega priklica.

* * *

Lek, član skupine Sandoz, je eden od stebrov vodilne globalne generične družbe Sandoz. Deluje kot globalni razvojni center za izdelke in tehnologije, kot globalni proizvodni center za učinkovine in zdravila, kot kompetenčni center za razvoj vertikalno integriranih izdelkov, kot kompetenčni center Sandoza na področju razvoja in proizvodnje biofarmacevtskih izdelkov in kot center oskrbe za trge srednje in Vzhodne Evrope, jugovzhodne Evrope in SND, prodaje Slovenije ter prodajnih storitev za globalne Sandozove trge. Podrobnejše informacije so na voljo na http://www.lek.si.

Sandoz, divizija skupine Novartis, je vodilna družba na svetu na področju generičnih zdravil, ki ponuja široko paleto kakovostnih, cenovno dostopnih zdravil, ki niso več zaščitena s patenti. Sandoz ima v svojem portfelju več kot 950 učinkovin in prodaja svoja zdravila v več kot 130 državah. Med njegove ključne skupine zdravil sodijo antibiotiki, zdravila za bolezni in motnje osrednjega živčevja ter zdravila za prebavila, srce in ožilje in različne hormonske terapije. Poleg teh zdravil, Sandoz razvija, proizvaja in trži tudi farmacevtske in biotehnološke učinkovine ter zdravila za zdravljenje vnetij. Poleg močne organske rasti v zadnjih letih je Sandoz izvršil tudi vrsto združitev, vključno z družbami Lek (Slovenija), Sabex (Kanada), Hexal (Nemčija) in Eon Labs (ZDA). V letu 2008 je Sandoz dosegel prodajo v višini 7,6 milijarde ameriških dolarjev. Podrobnejše informacije so na voljo na www.sandoz.com

Novartis AG ponuja rešitve za varovanje zdravja, ki izpolnjujejo vedno večje potrebe bolnikov in družbe. Usmerjen je samo na področje varovanja zdravja in za čim boljše izpolnjevanje potreb ponuja zelo raznoliko paleto zdravil: inovativna zdravila, cenovno ugodna generična zdravila, preventivna cepiva, diagnostična sredstva in izdelke za zdravje potrošnikov. Novartis je edina družba, ki je na vodilnem mestu na teh področjih. V letu 2008 so družbe v skupini Novartis dosegle prihodek od prodaje v višini 41,5 milijarde ameriških dolarjev in čisti dobiček 8,2 milijarde ameriških dolarjev. Približno 7,2 milijarde ameriških dolarjev je bilo vloženih v raziskave in razvoj. Skupina Novartis ima sedež v Baslu v Švici, v njenih članicah, ki poslujejo v več kot 140 državah po vsem svetu, pa je zaposlenih približno 99,000 ljudi. Za dodatne informacije obiščite spletno stran http://www.novartis.com

* * *

V sporočilu za javnost so izjave in napovedi o Lekovem poslovanju v prihodnje. Napovedi obsegajo ocene, oblikovane na podlagi vseh informacij, ki jih imamo trenutno na voljo. Če bi se izkazalo, da so predvidevanja teh napovedi nezanesljiva, bi bili lahko dejanski rezultati poslovanja drugačni od pričakovanih.

- konec -

Za dodatne informacije se, prosim, obrnite na:

Katarino Klemenc Dinjaški

Korporativno komuniciranje

Lek farmacevtska družba d. d.

telefon: 01 580 22 43

telefaks: 01 580 24 32

komuniciranje.lek@sandoz.com